lördag 26 juli 2008

Det gick bra

Nu har jag sprungit min nya runda. Det kändes mycket bra och även denna gång fick jag tider som tyder på att jag håller i princip samma tempo hela tiden. Nästa gång ska jag ta tider när jag passerar Johanneshovsbron också.


Från start till Danvikstullsbron: 34 min 30 s
Från Danvikstullsbron till mål: 34 min 53 s

Stretchade 25-30 s tre gånger, hoppas det ska räcka för att orka springa samma sträcka imorgon.


Är det dåligt att jogga om man har träningsvärk?


Här är min nya sträcka:





Jag klarade det !!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag ändrat inställningarna så nu kan vem som helst kommentera, utan att behöva vara medlem :)

Unknown sa...

Kom igen nu Jossan, hur går det med träningen? Hur lång är din nya sträcka som du springer? Kämpa på!!!!

Anonym sa...

Vad har hänt med bloggandet, vi väntar med spänning!