lördag 13 september 2008

Blogga mer regelbundet

Egentligen har jag haft ganska mycket att berätta sedan jag kom upp till Luleå men det har bara inte blivit av att jag har bloggat.

Idag var jag på Stil och tränade igen. Värmde först upp på löpbandet och joggade sedan två kilometer på 10 minuter. (Ska bli längre i framtiden, har ju fortfarande målet 1,5 mil på 75 min) Sedan "rullstolscyklade". Jag satt i en stol med armstöd och så hade jag pedalerna framför mig. Riktigt soft! Tittade på TV samtidigt. Tog "alpininställningen". Den var ganska bra. Blir mycket uppför. Ska nog testa den på löpbandet också. Tex 3 km på 15 minuter. Nästa gång ska jag testa cross trainern eller vad den nu heter. Måste ju träna armarna också...

Skolan går bra, måste bara ta igen lite eftersom jag missade första veckan. Läser tre kurser nu. Deformation och brott, matematisk statistik och mandarin. Funderar på att lägga upp de jag lärt mig i mandarin på bloggen så kan ni som läsa också lära er :D

Inga kommentarer: