tisdag 16 september 2008

Som pappa

Idag tränade jag på lunchen, precis som pappa brukade göra. Känner mig riktigt tidseffektiv! Pluggade till 11:45 och gick sedan hem och åt och gick därefter och tränade. Lektionen i matematisk statistik började 14:45.

Eftersom jag var så duktig igår och gjorde alla rekommenderade uppgifter så hann jag klart med allt på lektionen i tid :)

Ikväll ska jag läsa lite (eller förhoppningsvis mycket) i den nya boken i Deformation och brott.

Ha,ha är detta intressant att läsa? :P

Här är det KALLT! Hur är det nere i Stockholm?

再见

PS. Igår hittade jag en sida där man kan skriva in meningar med tecken, pin yin eller engelska (för översättning) och sedan lyssna på hur tecknen låter. Tyvärr låter inte hej då som "dzai djän" :S Men,men c'est pas grave som vi säger i Frankrike :P DS.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är klart det är kul att läsa om! Vad hurtig uch duktig du är, snyggt!