tisdag 30 september 2008

Mitt öga............................

Hm, idag på föreläsningen så upptäckte jag att jag såg suddigt med mitt vänstra öga. Det öga jag inte har något synfel på. Hela dagen kändes det som om jag hade något i ögat fast det inte var något där. Det är irriterande eftersom jag alltid läst med vänster öga och nu tvingas använda höger (men jag använder ju automatiskt vänster så jag sitter nära och glor på texten :S) . Texten som vanligtvis är svart ser jag grått med vänster öga.

JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT MITT ÖGA ÄR NORMALT IMORGON!!!!

Annars måste jag nog gå till en ögondoktor :S

För att pigga upp mig lite så har jag köpt massor av godsaker (brukar aldrig tröstäta) och en bok som verkar bra. Får väl se om jag kan läsa den :P

Ingen bra dag alltså :S och glasögonen verkar vara i Stockholm och mamma är i Ungern.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, skumt! Hoppas det är bättre imorgon.