måndag 15 september 2008

En riktigt bra dag

Idag har jag fått mycket gjort och känner mig nöjd och glad. Kom just tillbaks från korridorsfikat. Varje vecka är det en i korridoren som ska se till att det är snygg och städat och städveckan avslutas med att personen bjuder på fika på måndagskvällen.

Jag har verkligen haft tur som har hamnat i en sådan bra korridor. Vi har kul ihop och skrattar mycket.

Idag kom min bok i Deformation och brott. Tyvärr har Bokis, den gamla kårbokhandeln, upphört så man måste beställa alla böcker från nätet. Letade efter boken när jag var i Stockholm men eftersom den varken fanns på kårbokhandeln på KTH eller på Akademibokhandeln så är ju chansen nästan obefintlig att boken ska finnas på Akademibokhandeln här i Luleå. Hur som helst, idag så kom boken och jag är glad.

Idag har jag börjat om med min hemliga utmaning. I will show you later....and you will be impressed! Hoppas det i alla fall.

Nu ska jag räkna lite uppgifter i matematisk statistik och sedan sova.

再见 (zài jiàn) uttalas ungefär dzai djän och betyder hej då. à och à betyder att man säger det kort.

再见

Inga kommentarer: