fredag 19 september 2008

A long way to go!?!?!

你好

Det här blir ett snabbt inlägg för klockan är mycket och jag måste sova. Satt och pluggade med en tjej från grannkorridoren.

Joggandet gick inte så bra. Tror visserligen att jag hade kunnat pressa i 30 minuter men jag slutade efter 13. Var ganska slut och funderar på om jag verkligen sprang sex varv när jag gjorde det där coopertestet i augusti. Hur som helst så måste jag träna tills jag kommer upp i fem kilometer innan jag kan testa att springa en mil.

Tror att jag ska klara det inom två veckor (sex träningstillfällen). Jag ska alltså vid dessa tillfällen jogga i tio km/h tills jag klarar målet. När jag jag klarat målet ska jag springa en eller två kilometer i 12 km/h (alltså 5 min/km) under mitt femkilometerspass innan jag satsar på en mil. Gillar inte att vara dödsslut utan tar det i mitt eget tempo.

Das war alles für heute

Gute Nacht 晚安

再见

Inga kommentarer: