fredag 14 november 2008

Det gick riktigt bra :)

Halt, många vattenpölar med iskallt vatten som dränkte skorna på vägen till spåret och lite duggregn men det gick riktigt bra att springa ändå. Först sprang jag till Kåren för att hämta upp min kompis. När jag väl var där så började jag hosta men han sa att det var OK. Sedan gick vi hem till honom och efter det sprang vi till elljusspåret. Där förbättrade jag min tid med två minuter. Det kändes jättebra! Jag blir verkligen sporrad av att springa med mina kompisar. Visst, det känns ju inte så bra när det ser ut som de går fast det egentligen joggar och sedan behöver stanna tre fyra gånger för att jag springer mycket långsammare men ca 3 km på 15 minuter är i alla fall en bra början.

Japp, jag vet att jag ska vara försiktig. Har ju väntat i två veckor nästan. Får väl se om jag är död imorgon. Om allt känns bra ska jag nog träna då också.

Nu har snön blivit is och jag var nära att ramla av cykeln men gjorde det inte. Hoppas det kommer ny snö snart igen.

PS. Idag lärde jag mig en ny sak, 上海, Shanghai, betyder över = shang 上 havet =hai 海DS.

Inga kommentarer: