måndag 3 november 2008

Lite spänd

Ikväll kl 19 ska jag och the guys träffas vid fontänen och jogga iväg till skogen för att ta ett varv där borta. Kommer jag att överleva? Det känns som om det är jättekallt och vi ska springa jättelångt. Åhhh hjälp!!! Men det är ju bra att träna i kyla så att man är van. Det är egentligen inget problem eftersom jag har sprungit i -20˚C - -25˚C tidigare (nu är det ca 0˚C) här uppe men det är ju alltid värst i början när kroppen inte har hunnit vänja sig vid kylan.

Idag började en av mina nya kurser - material och materialval. Föreläsaren jag hade idag var bra och det vi lärde oss om keramer var intressant. Sitter och pluggar nu tog bara en liten bloggpaus. :)

学习 学习 学习
PLUGGA PLUGGA PLUGGA

1 kommentar:

Anonym sa...

Lever du? Och i så fall, hur gick det?