fredag 21 november 2008

Hur långt har jag sprungit?

Om man vill veta hur långt man har sprungit kan man gå in på denna sida. Den räknar nämligen ut den sträcka man vill veta. Vi tjafsade lite om Mjölkuddssträckan idag :P och då tyckte de att jag var osmart som mäter med linjal :P Jag visste inte att det fanns sidor som mäter åt en.

Idag är det vilodag men imorgon ska jag ut igen. Idag snöade det lite. Vad har ni för väder i Stockholm? Hoppas att de ringer från Team sportia imorgon så att jag kan hämta utrustningen :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hät snöar det också, tur att det finns löpband att springa på. Har sprungit 5 km i 1,5 grads lutning på 28 min 29 sek. Inte alls lika bra som när jag verkligen tränade för ett par år sedan. Då var jag nämligen nere på 22 min. Men det ska jag komma.

Puss puss