torsdag 7 augusti 2008

American fooball

Guess who was there!?!? The American football team….hade dock ingen tid att titta på ett gäng killar uppstoppade med diverse skydd utan var helt fokuserad på joggandet.

Först vid början av fjärde varvet började det kännas lite tungt men jag tror att klockan bara stod på 6 min då…. är inte hundra, vet bara att jag kollade på klockan två gånger och blev förvånad över hur lite tid som gått (3 min resp 6 min) Vid fem varv stod klockan på 10 min tror jag och jag tänkte att jag måste springa på 12 någonting. Är mycket stolt över att det inte hann bli 13 minuter!

Här är alla mina resultat:

Resultattid: 12.55 = ganska bra, men enligt mig mycket bra eftersom jag förbättrade min tidigare tid med 32 sekunder (13.27) +10 år, - 32 sekunder!

Genomsnittlig träningspuls (bPM AVG): 181
Maxpuls (HRmax): 190
Tid inom pulsintervallet (In [min]):12.29 (mitt intervall är 119-198)
Tid under pulsintervallet (Lo [min]): 0
Tid över pulsintervallet (Hi [min]): 0
Den sammanlagda kaloriförbrukningen under registreringen av träningspasset [kcal]: 74
Fettförbränningen under den sammansatta träningsregistreringen (Fat[g]): 916,3 (dock blev det 2.02 lb som jag omvandlade till g men same same….)

Ni kanske tänker 12.55 ok men bara 12.29 inom intervallet och ingen tid utanför, hur kan det gå ihop? Blev först lite konfunderad men jag tror att det beror på att min svettning inte kommit igång riktigt så att pulsbandet inte gav några resultat till klockan.

:D :D :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad spännande att följa dig! Vad kostade pulsklockan? Nu är jag anmäld till tjejvasan - uuhää!

Joséphine - Joßan sa...

Åååhhhh vad kul!!! Hoppas bara att ni gör det av fri vilja. Vill ju inte tvinga alla tjejer i min närhet att göra detta. Jag köpte min pulsklocka på Clas Ohlson. Kommer inte riktigt ihåg om det var kring 600 eller 400(har haft den i ett och ett halvt år). Nu har de dock två där med reapris (247,50kr/347,50kr) dessutom. Min kan även visa olika tidsintervaller men ingen hastighet. Det är ju lite synd. Men det finns ju "monsterklockor" för 1000-2000 kr.