fredag 29 augusti 2008

Hoppas, hoppas

Som tur är är det inte lika svårt att få studentbostad i Luleå som i Stockholm. Är lite skeptisk till korridorboende men jag anmälde mig till två olika rum. Lite dumt att jag inte gjorde det för några dagar sedan, precis som för de dubbletter jag såg då. Nu finns det bara en dubblett och den är för två killar.

Man kan visst ha 40 kg om man åker Norwegian. För 50 kr får man ta med sig 20 kg till. Betydligt bättre än med SAS som jag tror tar 120 kr/kg vid övervikt.

Sedan jag lämnade Luleå så har det nya gymmet öppnat. Ska tydligen vara jättebra! Jag ska skaffa kort och gå dit och jogga. Gillar att jogga på löpband. Sedan tänkte jag träna lite yoga också.

Puss och hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

När kommer du till Svereige/Luleå då? Så du ska skaffa gymkort?

Joséphine - Joßan sa...

Torsdagkväll tror jag. Får se när jag åker upp till Luleå. Jag har fortfarande ingen bostad där men när jag har det så åker jag upp.