måndag 11 augusti 2008

Löpträning i backe

Först ca 15 minuters uppvärmning till Tantolunden sedan 12 min 39 s löpträning i backe. Upp och ned för backen tre gånger. Sprang ungefär samma tempo upp och ned och första gången upp tog 2 min 9 s.

Ska nog mest använda min pulsklocka som tidtagarur men enligt klockan så förbrände jag 45 kcal men inget fett.


Det kändes mycket mer i vaderna att springa uppför än när jag springer på plan mark. Tror att backträningen var bra. Ska nog springa ett helt pass (ca 30 min) i backe någon gång .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja!

Vad har du för tjocklek på våtdräkten? Ses i morgon!

Joséphine - Joßan sa...

Vet inte riktigt men du kan få pröva den om du vill, alltså testsimma i den. Kan ta med den. Hoppas verkligen på uppdateringar från er!!! Har du kommit igång med träningen?