torsdag 28 augusti 2008

Vad är smartast?

Har bestämt mig för att flytta tillbaka till Luleå. Undrar dock vad som är bäst, att bo i dubblett eller i korridor? Någon som har erfarenhet?

Ha,ha,ha och hur ska man göra med alla ton (bokstavligt talat ;) ) med saker jag har i mitt rum när Norwegian (som jag tror tillåter mest) bara tar 30 kg. Ja,ja det blir väl till att slänga....

Får se när jag är i Schtockholm igen ;)

Har en utmaning med en kompis, ska börja på måndag....hehe, när jag nått mitt mål så ska jag berätta vad det är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Are you coming home to Sweden!!! Just to do your exercise for the Tjejvasan or what??? IVf kul, kul tänkte jag!

Joséphine - Joßan sa...

Ha,ha fattade inte vem det var först...hahaha blev lurad av engelskan. Ja, så klart det är för Tjejvasan, jag ska åka längdskidor varje dag från och med första oktober. I'm gonna kick ass! ;D